Laneige White Plus Renew Original Essence

Laneige White Plus Renew Original Essence to jeden z hitów wśród produktów rozjaśniających i wybielających, wysoko oceniany w wielu krajach Azji, w tym Korei, Singapurze, Tajlandii, Malezji i Wietnamie.




Dwie miniaturki esencji dostałam na początku roku jako gratis do zakupów. Udało mi się już wygrać walkę z przebarwieniami po trądziku, głównie dzięki serum Sulwhasoo Timetreasure, ale niestety koloryt mojej skóry nie jest jednolity, w okolicy nosa skóra jest zaczerwieniona, w okolicy ust skóra jest lekko brązowa, a do tego kolor skóry twarzy jest przynajmniej o dwa tony ciemniejszy w porównaniu z kolorem szyi.






W składzie White Plus Renew Original Essence znajdziemy między innymi:
- ekstrakt z owoców ostropestu plamistego, który posiada działanie wybielające, obniża poziom melaniny w skórze, działa łagodząco, przeciwzapalnie i przeciwbakteryjnie, przyspiesza gojenie się ran, redukuje zaczerwienienia skóry, naprawia uszkodzenia skóry spowodowane promieniowaniem UVB oraz wypływa na produkcję kolagenu typu I i elastyny,
- ekstrakt z korzenia brusonecji, jeden z najsilniejszych roślinnych inhibitorów tyrozynazy, jego działanie jest silniejsze niż działanie hydrochinonu, arbutyny czy kwasu kojowego, a przy tym jest składnikiem bardzo bezpiecznym dla skóry,
- ekstrakt z korzenia lukrecji działający silnie łagodząco i przeciwzapalnie, zmniejsza zaczerwienienia skóry, działa również antybakteryjne oraz zmniejsza wydzielanie sebum, glabrydyna zawarta w ekstrakcie hamuje aktywność enzymu tyrozynazy, dzięki czemu ekstrakt posiada silne działanie depigmentacyjne,
- ekstrakt z liści zielonej herbaty, który również hamuje aktywność enzymu tyrozynazyzawiera polifenole, garbniki, alkaloidy, witaminy z grupy B, witaminy K, C, P oraz sole mineralne, wzmacnia ściany naczyń włosowatych, łagodzi stany zapalne, reguluje procesy rogowacenia skóry, chroni komórki skóry przed atakiem wolnych rodników oraz uczestniczy w syntezie elastyny i kolagenu


Przed Laneige White Plus Renew Original Essence używałam wielu koreańskich kosmetyków rozjaśniających, najczęściej kilkudniowe używanie jednego kosmetyku kończyło się zaczerwienieniem i podrażnieniem, skóra zamiast jaśniejsza, to była czerwona. Do White Plus Renew Original Essence podchodziłam ostrożnie, obawiając się takiego samego działania, ale już po kilku dniach żałowałam, że esencję odkryłam tak późno, bo to produkt, który działa prawie od pierwszego użycia. 

Analizując skład spodziewałam się po esencji delikatnego działania antybakteryjnego, to mnie ucieszyło, bo od czasu do czasu walczę z pojedynczymi wypryskami, niewielkimi, ale zostawiającymi czerwony ślad na długo. White Plus Renew Original Essence nie dość, że bardzo przyspiesza gojenie się wyprysków, to bardzo szybko rozjaśnia zaczerwienienia i przebarwienia po nich. Widząc w składzie ekstrakt z owoców ostropestu plamistego i ekstrakt z korzenia lukrecji, wiedziałam, że esencja będzie działać, ale w rozjaśnienie skóry w dwa tygodnie nie wierzyłam. Po dwóch tygodniach codziennego używania moja skóra twarzy była jaśniejsza niż skóra szyi, zaczerwienienia były złagodzone, a brązowe przebarwienia wokół ust rozjaśnione. Pomimo mocnego działania rozjaśniającego Laneige White Plus Renew Original Essence nie powoduje u mnie podrażnienia czy alergii, wręcz przeciwnie, esencja łagodzi wszelakie podrażnienia i szybko rozjaśnia zaczerwienienia.

Wad White Plus Renew Original Essence nie mogę znaleźć, na mojej przetłuszczającej się w strefie T skórze sprawdza się idealnie, zmniejsza wydzielanie sebum, zmniejsza rozszerzone pory, przyspiesza gojenie się pojedynczych wyprysków i szybko rozjaśnia ślady po nich, rozjaśnia skórę i przebarwienia, te potrądzikowe, a także te posłoneczne. 



Skład/Ingredients:
Water, Butylene Glycol, Dicacaprylyl Carbonate, Squalane, Dipropylene Glycol, Dicaprylyl Ether, Caprylic/Capric Triglyceride, Niacinamide, Silybum Marianum Fruit Extract, Camellia Sinensis Leaf Extract, Yeast Extract, Broussonetia Kazinoki Root Extract, Ginkgo Biloba Leaf Extract, Resveratrol, Glycyrrhiza Glabra (Licorice) Root Extract, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter Extract, C14-22 Alcohols, Inulin Lauryl Carbamate, Hydroxyethyl Acrylate/Sodium Acryloyld-imethyl Taurate Copolymer, Propanediol, Cetearyl Alcohol, Xanthan Gum, C12-20 Alkyl Glucoside, Glyceryl Stearate, Carbomer, Stearic Acid, Hydrogenated Lecithin, Ethylhexylglycerin, Tromethamine, Polyglyceryl-3 Methylglucose Distearate, Disodium EDTA, Stearyl Glycyrrhetinate, Methyl Methacrylate/Acrylonitrile Copolymer, 1,2-Hexanediol, Caprylyl Glycol, Phenoxyethanol, Fragrance