OHUI Age Recovery Super Anti-Aging Essence

Osiem miesięcy temu szukałam nowego serum, esencji lub lekkiego kremu, nie wiedziałam czego dokładnie, wiedziałam jakie ma mieć zadanie, miało to być coś "anti-aging". Przeglądając koreańskie recenzje znalazłam recenzję tej esencji, recenzję ze zdjęciami, które przekonały mnie do zakupu.




Zdjęcia pokazywały wpływ OHUI Age Recovery Super Anti-Aging Essence na zmarszczki, ale ja nie na zmarszczki patrzyłam, zainteresowały mnie zmiany w wyglądzie blizny na czole blogerki. W ciągu 14 dni blizna bardzo się zmieniła. Od 10 lat walczę z bliznami potrądzikowymi, ubytków skóry nic nie zakryje, nawet przy idealnym makijażu blizny dalej widać. Mam za sobą złuszczanie silnymi kwasami i krótką przygodę z rollerem, blizny są wygładzone, mniejsze, ale do idealnie gładkiej skóry jeszcze daleko.



Age Recovery Super Anti-Aging Essence inaczej nazywana jest Baby Collagen Essence, zawiera kolagen typu III, który jest białkiem o bardzo dobrych właściwościach sprężystych, porównywalnych do elastyny, posiada także bardzo dobre właściwości błonotwórcze. Włókna wytworzone przez kolagen typu III nazywane  włóknami siateczkowymi.



Opórcz kolagenu w składzie esencji znajdziemy:
- ekstrakt z alg, który jest bogatym źródłem mikroelementów, głównie jodu oraz aminokwasów, białek, witamin z grupy B oraz witamin C i E, wykazuje dużą zdolność wnikania w skórę, poprawia jej ukrwienie, łagodzi podrażnienia oraz wzmacnia barierę ochronną skóry, intensywnie nawilża oraz przywraca skórze elastyczność i jędrność,

- ekstrakt z owoców poncyrii trójlistkowej, zawierający między innymi taniny, kwas askorbinowy i kwas cytrynowy, od setek lat owoce, łodygi i korzenie poncyrii trójlistkowej są wykorzystywane w medycynie przy problemach z układem pokarmowym oraz do łagodzenia objawów alergii, ekstrakt z owoców działa kojąco, zmiękczająco, łagodząco i przeciwalergicznie,
- azjatykozyd, który zwiększa syntezę kolagenu, jego działanie przeciwzmarszczkowe zostało udowodnione wieloma badaniami, wykazuje również silne działanie antybakteryjne i przeciwzapalne, przyspiesza gojenie się ran, stymuluje ziarninowanie i bliznowacenie.


Ten wpis, to nie recenzja, bo choć Age Recovery Super Anti-Aging Essence używam od 8 miesięcy, to tylko i wyłącznie miejscowo. To wpis dla osób, które tak jak ja mają ubytki skóry i blizny potrądzikowe, to nie jest produkt, który w ciągu miesiąca zlikwiduje blizny, ale przy regularnym stosowaniu daje niesamowite efekty i to niewielkim kosztem, bo za 40 próbek płaciłam 25-35zł. 
Nie wiem jak esencja spisywałaby się przy używaniu na całą twarz, ja przez osiem miesięcy, codziennie, wmasowywałam ją jedynie w blizny i od samego początku widziałam zmiany w ich wyglądzie. Pierwsze efekty były widoczne już po kilku dniach, brzegi blizn były wygładzone, a one same z każdym kolejnym dniem wyglądały na mniejsze. 


Po ośmiu miesiącach stosowania ubytki skóry dalej są widoczne, ale zamiast wielkich dziur mam tylko niewielkie wgłębienia, które nie straszą z bliższej odległości. Choć Age Recovery Super Anti-Aging Essence świetnie wypełnia ubytki skóry, to ma także swoje wady, niestety zapycha gdy zapomni się o porządnym oczyszczaniu skóry. 




Skład/Ingredients:
Water, Dipropylene Glycol, Sorbitol, Bis-PEG-18 Methyl Ether Dimethyl Silane, Glycerin, Triethylhexanoin, Dimethicone, Cyclopentasiloxane, PCA Dimethicone, Butylene Glycol, Algae Extract, Trehalose, Polyglyceryl-3 Methylglucose Distearate, Glyceryl Stearate, 1,2-Hexanediol, Niacinamide, Poncirus Trifoliata Fruit Extract, Panthenol, PEG-100 Stearate, Behenyl Alcohol, Squalane, C14-22 Alcohols, Ammonium Acryloyldimethyltaurate/VP Copolymer, Macadamia Integrifolia Seed Oil, Desamido Collagen, Poly(Tripeptide-6), SH-Oligopeptide-10, Asiaticoside, Panax Ginseng Meristem Cell Culture, Tromethamine, Hydrogenated Lecithin, Mica, CI 77491, Titanium Dioxide, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Arachidyl Glucoside, Hydrolyzed Hyaluronic Acid, Cholesterol, Stearic Acid, Trisodium EDTA, Alcohol Denat., Ceramide 3, Carbomer, Spiraea Ulmaria Extract, Myristica Fragrans (Nutmeg) Extract, Alcohol, Fragrance, Benzyl Benzoate, Limonene, Hexyl Cinnamal, Linalool, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Butylphenyl Methylpropional