illi Fresh Moisture Sun Cream SPF50 PA+++

illi to marka z koncernu Amore Pacific. Na ich produkty trafiłam rok temu, szukałam wtedy jakiegoś olejku do zmywania makijażu, a jedną z pierwszych recenzji na jaką znalazłam była recenzja illi Total Aging Care Cleansing Oil. Na olejek się nie skusiłam, bo oparty jest na oleju mineralnym, zamiast olejku kupiłam piankę i Total Aging Care Cleansing Water. Od tamtej pory produkty illi towarzyszą mi cały czas, bo to przyzwoite kosmetyki w przestępnej cenie.

Ostatnio szukając nowych filtrów znalazłam illi Fresh Moisture Sun Cream SPF50 PA+++ i dzisiaj właśnie tłumaczenie jego składu. Opakowanie 80g kosztuje około 13$.




Skład/Ingredients:
Water, Butylene Glycol, C12-15 Alkyl Benzoate, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Diethylamino Hydroxybenzoyl Hexyl Benzoate, Titanium Dioxide, Isoamyl p-Methoxycinnamate, Cyclopentasiloxane, Cyclohexasiloxane, Panax Ginseng Root Extract, Citrus Junos Peel Extract, Citrus Junos Peel Oil, Phenyl Trimethicone, Silica, Polyacrylate-13, Aluminum Stearate, Polyhydroxystearic Acid, Alumina, Polyisobutene, Stearic Acid, Carbomer, Ethylhexylglycerin, Polysorbate 20, CI 77491, Disodium EDTA, Phenoxyethanol, Fragrance