Mój pierwszy Memebox - Memebox The 3rd Global Edition

Memebox The 3rd Global Edition to mój pierwszy Memeboc, zanim dostałam pudełko, to już wiedziałam co będzie się w nim znajdowało, niespodzianki nie było, ale pudełko i tak bardzo mnie cieszy.





Edycja "Global" Memebox, to takie trochę "resztki" po edycji koreańskiej, mamy tu głównie produkty, które pojawiły się w poprzednich miesiącach w pudełkach koreańskich. Jeżeli ktoś śledzi koreańską edycję i interesują go kosmetyki, które tam się znajdują, to z pudełka "Global" będzie zadowolony.

W pudełku nr 3 mamy produkty z koreańskiego pudełka grudniowego, czerwcowego i pudełka "Meme with Syndrome".



O pudełku Memebox pisałam w poprzednim wpisie, tutaj (clik, clik), można tam znaleźć informację jak kupić, gdzie kupić itd.
Obecnie dostępne jest już pudełko numer 4, więcej informacji znajdziecie na stronie http://us.memebox.com/user/agath


W środku różowego pudełka najpierw znajdujemy kartkę informacyjną






A dalej to, co interesuje nas najbardziej.



W pudełku znalazły się:
1. Dear by Enprani Bounce Cheese Cream 30ml
To miniaturka kremu w składzie którego znajdziemy serwatkę, krem ciągnie się jak roztopiony ser, ale serem całe szczęście nie pachnie. Składem niestety nie zachwyca.
Pełnowymiarowe opakowanie 75ml kosztuje około 28$.

2. Dr. Jart+ V7 Eye Serum 15ml
To pełnowymiarowe opakowanie serum pod oczy. Zawiera kompleks 7 witamin, A, B3, B5, C, E, H i F, ma rozjaśniać skórę pod oczami i likwidować obrzęki.
Cena takiego opakowania w sklepie producenta to 37$.

3. Tony Moly Delight Tony Tint Red 1,5ml
Tint w czerwonym kolorze, ma dać nam efekt gradientowych "Korean Lip".  
U mnie tinty zawsze mile widziane, czerwonego nie mam, więc tym bardziej się cieszę.
Pełnowymiarowe opakowanie 9ml kosztuje około 3$.

4. Banila Co. It Radiant Brightening Cream 1,5mlx5
Banila Co. It Radiant CC Cream 10ml
Banila Co. It Radiant CC in Melting Pact 1,5g
To uroczy zestaw próbek trzech produktów. Krem CC od Banila Co. chodzi za mną już od dłuższego czasu, ale jakoś nie mogłam się zdecydować, a tu mam go 10ml. Wszystkie bladolice na pewno go znają, to bardzo jasny krem CC. 
Na temat tego zestawu na pewno powstanie osobny post, w końcu krem CC Banila Co., to podobno najlepszy krem CC w 2013 roku.

5. Aritaum The Professional Eyelash 1 pair
Sztuczne rzęsy od Aritaum, piękne, delikatne, w opakowaniu razem z klejem. 

6. Secret Key Twinkle Waterproof Gel Pencil Liner Deep Black
Ten produkt już znam, z tą kredką nie polubiłyśmy się za bardzo, nie była bardzo zła, ale są lepsze. 
Obecnie w sklepie Secret Key można kupić 4 sztuki za około 9$.

7. Nuganic Customized Sunblock Fresh SPF 50 PA+++ 40ml
Filtr od Nuganic, pełnowymiarowe opakowanie. Produkt dość drogi, bo kosztuje około 40$, a składem szczególnie nie zachwyca. Przetestuję i na pewno pojawi się recenzja.

8. Papa Recipe Princess Lip Gel Patch 1ea
Maseczka na usta, zawsze chciałam coś takiego kupić, ale zazwyczaj podczas zakupów zupełnie zapominałam o tym. To będzie pierwszy produkt, który zużyję z tego pudełka, bo moje usta potrzebują w tej chwili nawilżenia. 


Z pudełka jestem zadowolona. Za około 55zł mam pełnowymiarowe opakowanie serum pod oczy od Dr.Jart, firmy, która produkuje świetne kremy BB, ich kosmetyków pielęgnacyjnych nie znam, dlatego możliwość przetestowania serum bardzo mnie cieszy.
Filtrów używam cały rok, więc miło było zobaczyć filtr w pudełku, tint zawsze się przyda, a zestaw od Banila Co., to prawie jak spełnienie marzeń.
W pudełku znajdują się produkty, które łącznie w sklepach producentów kosztują około 90$, wielki plus dla Memebox.